Sănătatea inimii


PREVENŢIE



Alimentaţie sănătoasă

„Un măr pe zi ţine doctorul departe”. Alegând să mănânci sănătos poţi preveni afecţiunile cardiovasculare şi complicaţiile acestora.
citeşte mai mult

Mişcare zilnică

Nu trebuie să fii sportiv de performanţă pentru a-ţi reduce riscul cardiovascular. Activitatea fizică contribuie la reducerea riscului de apariţie al bolilor cardiovasculare
citeşte mai mult

Controlul greutăţii

Activităţile fizice pe termen lung pot scădea tensiunea arterială şi ajută la controlul greutăţii dvs.
citeşte mai mult



FACTORI
DE RISC



Despre fumat

Fumatul crește de 2 ori riscul pentru infarctul miocardic și de 10 ori riscul de cancer pulmonar!
citeşte mai mult

Glicemie

Glicemia reprezintă concentraţia de glucoză din sânge. Mecanismele de autoreglare ale organismului mențin glicemia relativ constantă, la valori de aproximativ un gram de glucoză la litru.
citeşte mai mult

Hipertensiune

Nivelul normal al tensiunii arteriale este de aproximativ 120mmHg (sistolică) şi 80mmHg (diastolică).
citeşte mai mult



Colesterolul

Prezenţa unui nivel ridicat de colesterol în sânge reprezintă unul dintre factorii de risc cardiovascular majori şi, în acelaşi timp, măreşte şansele de apariţie a bolilor de inimă.
citeşte mai mult

Obezitatea

Dacă sunteţi supraponderal, locul de pe corp în care se depozitează surplusul de grăsime vă poate afecta riscul de a suferi de boli de inimă.
citeşte mai mult